Připojení k internetu - Diskuzní fórum - Smarwi - chytré otvírání oken. Pro vytvoření příspěvku se prosím zaregistujte.

Připojení k internetu

  • drejk-shop
  • Avatar uživatele drejk-shop
  • Spammer
  • Spammer
Více
16. dub 2018 11:23 - 16. dub 2018 11:24 #27 od drejk-shop
drejk-shop odpověděl/a na téma: Připojení k internetu
Dobrý den,

přesnější stav nepřipojení k internetu by měla signalizovat LED dioda viz tabulka.


Ze screenshotů to nebylo zcela jasné, ale pro jistotu dodávám, že pro ovládání přes internet je potřeba vytvořit účet na https://vektiva.online , kde Vám budou vygenerovány Remote ID a Remote KEY, které je potřeba do zařízení zadat (slouží jako přihlašovací údaje do online služby). U těchto údajů je třeba dodržet velikost písmen.

Také nám případně můžete z poslední záložky "Info" poslat hodnotu řádku "Device ID", popř. screenshot. Pokud bude mít zařízení přístup do internetu a je problém pouze v příhlášení do online služby, zjistíme to a pokusíme se Vám s tím pomoci.

Samozřejmě je možné, že problém je ještě jinde - např. ve slabším signálu WiFi sítě (viz záložka info) nebo jejím rušení, v nastavení firewallu, atd., ale napovědět by měla právě ta LED dioda.
Přílohy:
Poslední úprava: 16. dub 2018 11:24 od drejk-shop.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Zdeněk Hulák
  • Avatar uživatele Zdeněk Hulák Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
18. dub 2018 15:38 - 19. dub 2018 06:53 #30 od Zdeněk Hulák
Zdeněk Hulák odpověděl/a na téma: Připojení k internetu
Dobrý den, posílám skrenhot hlavní obrazovky, kde jsou zadané parametry. Sevomotor bliká 4x, což podle tabulky značí AP nastavení. Proč potom na hlavní obrazovce je Cient? Podle chování to odpovídá AP, ale jak to změnit na Client? V druhém skrenhotu se mě objevuje nabídka pro zadání hesla, jenže zadal jsem tam všechna hesla a ID, týkající se SMARWI a sítě a žádné přihlášení tam není správné. Zachraňte prosím mou sebedůvěru, děkuji huldaz!?!
Přílohy:
Poslední úprava: 19. dub 2018 06:53 od drejk-shop.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • drejk-shop
  • Avatar uživatele drejk-shop
  • Spammer
  • Spammer
Více
19. dub 2018 07:02 - 19. dub 2018 07:05 #31 od drejk-shop
drejk-shop odpověděl/a na téma: Připojení k internetu
Dobrý den,
Smarwi je po zadaní údajů k síti a jejich uložení (Save & Apply) ještě nutné restartovat (třeba i vytažením napájení). Poté by se automaticky mělo snažit připojit k zadanému přístupovému bodu.

Druhý screenshot velmi pravděpodobně není odpovědí našeho zařízení, ale nějakého jiného, možná WiFi routeru. (Byl jste v ten okamžik připojen k WiFi zařizení?)

Každopádně veškeré přístupové údaje (WiFi síť a heslo, Remote ID a Remote KEY) se zadávají na té stejné stránce a je potřeba je zadat rovnou. Samotné heslo k WiFi sice připojí zařízení do sítě, ale pro ovládání okna přes internet je nutné, aby se připojilo také na naši online službu (pomocí Remote ID a Remote KEY). Zmiňuji to, protože toto z těch screenshotů vyčíst nešlo..
Poslední úprava: 19. dub 2018 07:05 od drejk-shop.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Zdeněk Hulák
  • Avatar uživatele Zdeněk Hulák Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
20. dub 2018 08:01 #32 od Zdeněk Hulák
Zdeněk Hulák odpověděl/a na téma: Připojení k internetu
Dobrý den, moc Vám děkuji za pomoc, konečně mě to funguje tak, jak má!!!!!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Hulák
  • Avatar uživatele Hulák
  • Návštěvník
  • Návštěvník
20. bře 2019 09:26 #164 od Hulák
Hulák odpověděl/a na téma: Internet
Dobrý den, nejde mně připojit se k vašemu serveru Vektiva. Vše natavím, objeví se ovládací panel ID a KEY mám nastavené podle OBÝVÁKU abych KUCHYŇ dostal na svůj účet, ale po přepnutí z AP na Client se zařízení KUCHYŇ nepřipojí k Vašemu srveru. Už to zkouším 14dní a je to stále hluché!!! Už jsem to s Vámi řešil při první instalaci. Tenkrát jste mně poslali kód k testatu SMARWI a restatovali nějak moje připojení k Vašemu serveru. Děkuji Hulák Zdeněk.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Hynek
  • Avatar uživatele Hynek
  • Návštěvník
  • Návštěvník
22. bře 2019 19:38 #167 od Hynek
Hynek odpověděl/a na téma: Internet
Dobrý den,
nemáme hlášenu ani monitorovánu nedostupnost serveru a služeb vektiva.online v posledních měsících. Problém tedy může být někde v konfiguraci SMARWI nebo Vaší domácí sítě. Vzhledem k tomu, že Vám funguje druhé SMARWI, problém bude velice pravděpodobně pouze ve SMARWI Kuchyn. K restartu do defaultního nastavení použijte tento postup:

1) SMARWI přepnete do AP režimu a přihlásíte se na jeho WiFi
2) do příkazové řádky prohlížeče napíšete 192.168.1.1/factory
3) vyčkejte 2 minuty a poté SMARWI odpojte od napájení na další 2 minuty
4) SMARWI by se po úspěšném factory resetu automaticky přepnout do AP (není tedy třeba držet tlačítko) a pro první přihlíšení na jeho wifi budete muset zadat heslo 12345678
5) Poté je třeba nastavit vše viz návod (Vaši wifi sit, mode Client, Remote ID a Key ID)

Doufám že Vám to pomůže.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zůstaňte s námi ve spojení